اخبار "الفن" والفنانين شقيقة أوس أوس تدافع عن زوجته

جولولي - العرب 0 تعليق 74 ارسل لصديق نسخة للطباعة تبليغ

القاهرة - Gololy

ردت «إيمي»، شقيقة الفنان الكوميدي أوس أوس، على كل من انتقد عروسته «رويدا»، لظهورها في أغلب صور الزفاف وهي غير مبتسمة.

شقيقة أوس أوس دافعت عن زوجته، بقولها: «طب نقول كام معلومه على السريع كده .. اولا العروسه مش كئيبه بالعكس دي أطيب خلق الله ونعمه من ربنا انه رزقنا بيها في أسرتنا الفكره أن البنت استلموها تصوير من وهي في غرفتها لحد 2 بليل طبيعي هتفرهض ومش هتعرف تواصل الضحكه لآخر صوره».

وأضافت: «الصور بتاعه الفلوس تعمل كل حاجه والجو القلش ده مجرد هزار من الناس ده ميديش اي حد الحق في أنه يدخل ويتفلسف ويقول دي اتجوزته ليه.. ولا هو اتجوزها ليه .مش اول اتنين حلوين يتجوزوا يا جدعان».

كما وجهت اعتذار لكل من لم يستطيعوا دعوتهم لحفل الزفاف، بقولها: «الأهم بقى في ناس كتير من حبايب وقرايب وأصحاب زعلانين جداا انهم متعزموش بس بجد والله الموضوع كان محكوم جداا بعدد معين ودي قوانين الفندق نفسه ولازم نلتزم بيها ونعتذر جداا والفرحه كانت نقصه وجودكم كلكم».

واختتمت حديثها بطلب من جمهور أوس أوس أن يدعوا له هو وزوجته بالخير، حيث قالت: «آخر حاجه ياريت كل واحد بيحب أوس أوس يدعلوا هو ورويدا بالخير ويجعل أيامهم سعيده واللي مبيحبهوش خليك في حالك وبلاش صور واي هزار سخيف ... #شكرا».

20160920_194632_6237.jpg

عزيزي الزائر لقد قرأت خبر اخبار "الفن" والفنانين شقيقة أوس أوس تدافع عن زوجته في موقع مصر 24 ولقد تم نشر الخبر من موقع جولولي - العرب وتقع مسئولية صحة الخبر من عدمة علي عاتقهم ويمكنك مشاهدة مصدر الخبر الاصلي من الرابط التالي جولولي - العرب

أخبار ذات صلة

0 تعليق