الفن اليوم شاهد.. شقيقة "أوس أوس" تكشف سبب حزن زوجته في حفل الزفاف

الوفد 0 تعليق 52 ارسل لصديق نسخة للطباعة تبليغ

كشفت "إيمان" شقيقة الفنان "محمد أسامة" الشهير بـ"أوس أوس" بطل "مسرح مصر"، عن سبب عدم ابتسامة زوجته خلال حفل زفافهما الذي أقيم مطلع الأسبوع الجاري.

وقالت "إيمان" عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي "فيس بوك": "أولا العروسة مش كئيبه بالعكس دي أطيب خلق الله ونعمه من ربنا أنه رزقنا بيها في أسرتنا الفكرة أن البنت استلموها تصوير من وهي في غرفتها لحد 2 بليل طبيعي هتفرهض ومش هتعرف تواصل الضحكة لآخر صورة".

وأضافت "الصور بتاعه الفلوس تعمل كل حاجه والجو القلش ده مجرد هزار من الناس ده ميديش اي حد الحق في أنه يدخل ويتفلسف ويقول دي اتجوزته ليه.. ولا هو اتجوزها ليه مش أول اتنين حلوين يتجوزوا يا جدعان .. الأهم بقى في ناس كتير من حبايب وقرايب وأصحاب زعلانين جداا انهم متعزموش بس بجد والله الموضوع كان محكوم جداا بعدد معين ودي قوانين الفندق نفسه ولازم نلتزم بيها ونعتذر جداا والفرحه كانت نقصه وجودكم كلكم ".

وتابعت "آخر حاجه ياريت كل واحد بيحب أوس أوس يدعلوا هو ورويدا بالخير ويجعل أيامهم سعيده واللي مبيحبهوش خليك في حالك وبلاش صور واي هزار سخيف".

عزيزي الزائر لقد قرأت خبر الفن اليوم شاهد.. شقيقة "أوس أوس" تكشف سبب حزن زوجته في حفل الزفاف في موقع مصر 24 ولقد تم نشر الخبر من موقع الوفد وتقع مسئولية صحة الخبر من عدمة علي عاتقهم ويمكنك مشاهدة مصدر الخبر الاصلي من الرابط التالي الوفد

أخبار ذات صلة

0 تعليق