ميدو: ما يحدث مع الأهلي الآن لما تواجد في عهد محمود طاهر

الوفد 0 تعليق ارسل طباعة تبليغ حذف

جريدة الوفد: صرح أحمد حسام ميدو لاعب الزمالك ونجم المنتخب الوطني السابق ، أنه أذا كان محمود طاهر متواجد في رئاسة النادي الأهلي حاليا ، لما تواجدت تلك المشاهد التي نراها الآن.
ونشر ميدو عديد من التغريدات علي صفحته الشخصية بموقعوالتواصل الأجتماعي تويتر قائلا : " ‏المشاكل اللي حصلت بديهية الأهلي متعود ان اي حد يصرف

وما يتكلمش وطبيعة ‎@Turki_alalshikh مش كده الراجل شخصية قيادية وعايز الأهلي يبرز دوره في اي حاجه بيعملها للنادي وده حقه..".
وتابع: " ‏الأهلاوية المعتدلين عارفين ان الكلام اللي بقوله صح ووالله لو كان نفس الكلام على الزمالك كنت هقوله..اخيرا وده أكيد لو محمود طاهر كان رئيس الأهلي ماكانش اي حاجه من الكلام ده حصلت وده مايقللش من حبي للكابتن محمود الخطيب واعتزازي الكبير به كلاعب وكشخصية محترمة جدا".
واتم:" ‏اي حاجه عايمة ومش مبنية على الاتفاق من الأول في الآخر بتبوظ وبيبقا شكلها وحش وبتعمل مشاكل..دي أساس المشكلة..الأهلي مشي بمبدأ تعالى بس اصرف وهنعملك اللي أنت عاوزه تعالى بس يا راجل الأهلي بيتك وبعد كده هوب لا اوعى تتكلم احنا الأهلي ماعندناش الكلام ده!!".

 

هذا المحتوي ( ميدو: ما يحدث مع الأهلي الآن لما تواجد في عهد محمود طاهر ) منقول بواسطة محرك بحث مصر 24 وتم نقله كما هو من المصدر ( الوفد )، ولا يعبر عن وجة نظر الموقع ولا سياسة التحرير وانما تقع مسئولية الخبر وصحته علي الناشر الاصلي وهو الوفد.

أخبار ذات صلة

0 تعليق