اخر الاخبار مخرج «طايع»: صبا مبارك موهبة تتعاطى منشطات تمثيل

روتانا 0 تعليق ارسل طباعة تبليغ حذف

استعاد عمرو سلامة، مخرج مسلسل “طايع” الذي خاض به النجم عمرو يوسف السباق الرمضاني الماضي، ذكرياته مع النجمة صبا مبارك، ونشر صورة لهم من داخل كواليس العمل، ووصف من خلالها “صبا” بأنها موهبة غير عادية بالمرة.

وعلق عمرو سلامة على الصورة قائلا: “في ممثلين تقف ورا الكاميرا علشان تتفرج عليهم كإنك متفرج عادي بيتفرج في البيت مستمتع، ثم تفتكر إنك مخرج وتبقى مش عايز تقول cut، كنت بقعد ورا الكاميرا وعلى لساني كلمه واحدة: هي بتعمل كده إزاي؟؟؟، قدر من الموهبة تحسسك إنها بتاخد منشطات تمثيل، ما هو أكيد ده مش عادي”.

وأنهي تعليقه على الصورة، قائلا: “حبيت مهجة زي ما حبها الناس، وزعلت بموتها زي ما الناس زعلت، ولما بشوفها مش لابسة لبس مهجة ومش بتتكلم زيها بغير وبحس إننا بنخون مهجة، أتمنالك شخصيتك الجاية تنسينا مهجة، ولو إن ده صعب”.

الجدير بالذكر أن “طايع” بطولة عمرو يوسف وعمرو عبد الجليل وصبا مبارك وسهير المرشدي ومحمد علي، وتدور أحداثه حول قضايا الثأر بصعيد مصر والعادات والتقاليد القبلية التي يتمسك بها الكثير من أهالي الصعيد.

عمرو يوسف يكشف عن أهم تفاصيل طايعشاهد أيضاً:

هذا المحتوي ( اخر الاخبار مخرج «طايع»: صبا مبارك موهبة تتعاطى منشطات تمثيل ) منقول بواسطة محرك بحث الموقع وتم نقله كما هو من المصدر ( روتانا )، ولا يعبر عن وجة نظر الموقع ولا سياسة التحرير وانما تقع مسئولية الخبر وصحته علي الناشر الاصلي وهو روتانا.

أخبار ذات صلة

0 تعليق